AKHIRNYA KAU PERGI JUA

Andainya kau masih disisi
inginku labuhkan bahtera
agar aku bisa berdayung bersama
dan dibuai gelora cinta tak bertepi.

Andainya kau masih disisi
inginku terbang ke langit
agar aku bisa menikmati indahnya kayangan
sambil bersanding di istana Mahkota.

Andainya kau masih disisi
inginku mengembara melihat keindahan alam
agar kita bertambah mesra
sambil menatap dan mengusap lembut wajahmu.

Tapi sayang...
akhirnya kau pergi jua
meninggalkan aku sendiri di kamar sepi
menangisi kepergianmu tanpa relaku
namun disudut hatiku
aku masih lagi menyayangimu aduhai laptop acerku.

15/09/2010

8 ulasan:

zul permatang badak berkata...

Laaa... laptop rupanya......
boleh beli yang baru....he...he..

Norgadis Labuan berkata...

Salam Zul PB.
Hehehe... sebelum beli baru tu, sedih dululah...

Jendela Hati berkata...

Salam kenal. balas singgah kat sini. serius baca tadi nie. alahai upenya laptop ye? bagus2 buat suspen hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam kenal kembali Jendela Hati.
Terima kasih sudi singgah dan maaf kerana membuat saudari suspen hehehe...

Cekodok berkata...

ibu.. buat saspen je.... tgh asyik melayan tiba2... cissss.. hehe

Norgadis Labuan berkata...

Salam Cekodok.
Dalam masa melayan sedih, kena ada lawak sikit, baru tak sedih berpanjangan hehehe...

+akufobia+ berkata...

(patah kan laptop.)

Norgadis Labuan berkata...

Salam +akufobia+
Kamu nak patahkan laptop aku ya...